سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 24
کل بازدید : 30123
کل یادداشتها ها : 21
خبر مایه


< 1 2 3 4 >

در قرن نوزدهم میلادی چارلز فردریک ورث Charles Frederick Worthبا دوختن برچسب نام خود به لباس‌هایی که طراحی می‌کرد زمینه ساز شروع طراحی مد به طور کلی شد. موفقیت ورث به طوری بود که او با مشتریانش همفکری می کرد که چه بپوشند. واژه طراح مد به فرانسوی Couturier در حقیقت اولین بار برای توصیف او ساخته شد. در حالیکه مقوله پوشاک در هر دوره زمانی توسط دانشگاهیان مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است، تنها خلق پوشاک از سال 1858 به بعد را می‌توان به طور مؤثر طراحی لباس در نظر گرفت.

در همان دوره بود که بسیاری از مزون‌های لباس (خانه‌های مد) شروع به استخدام هنرمندان و نقاش‌ها کردند تا طرح لباس‌ها را بکشند. تصاویر نقاشی شده به مشتری‌ها نشان داده می‌شدند که مشتری‌ها طرح مورد علاقه خودراانتخاب و آن لباس را سفارش می‌دادند .

یک طراح مشهور جامائیکایی به نام شانون مگی Shannon McGHIE می‌گوید: طراحی مد عشق و شوری است برخاسته از قلب هنرمند. پوشاک آماده مرز بین دوخت سفارشی و تولید انبوه هستند، این لباس‌ها برای مشتری‌های مخصوص دوخته نشده‌اند اما دقت زیادی در انتخاب و برش پارچه صورت گرفته است و به منظور تضمین انحصار، این لباس‌ها در مقادیر محدود دوخته شده‌اند. در نتیجه به نسبت گران قیمت هستند.

مجموعه‌های لباس‌های ماشینی معمولاً در هر فصل طی دوره‌ای که به نام هفته مد Fashion Week شناخته می‌شود توسط خانه‌های مد به نمایش درمی آیند. این پدیده دوبار در سال در سرتاسر شهرها اتفاق می‌افتد. انواع لباس‌هایی که در فصل‌های مد ارائه می‌شوند شامل پوشاک بهار/تابستان، پاییز/زمستان و همچنین لباس‌های راحتی، لباس شنا و لباس عروس هستند.

طراحی مد متاثر از نگرشهای اجتماعی، فرهنگ‌ها و جوامع مختلف بوده و به اندازه همین تفاوت‌ها دارای تنوع بالایی است.

آنها با تلاش برای طراحی لباس‌های زیبا و باب طبع جامعه سعی در ارضاء تمایل مصرف کنندگان دارند. طراحان مد تلاش می‌کنند تا لباسی که طراحی می‌کنند تابعی از زیبایی و دل انگیزی باشد، آنها باید فکر کنند که هر نوع لباسی چه مخاطبی دارد و همچنین در چه موقعیتی پوشیده می‌شود.

آنها برای انجام این مهم محدوده‌ای وسیع از مواد و ترکیبات آن و همچنین طیف گسترده‌ای از رنگها، الگوها و سبک‌ها را در اختیار دارند. ، لباس‌های رسمی و لباس‌های شب که برای مراسم خاص و مهمانی‌ها استفاده می‌شوند نیز مطلوب هستند و مخاطبان خاص خود را دارند.

فروشگاه لباس مجلسی Tehran dress بهترین مدل ها و برترین مارک های لباس مجلسی را در زمینه لباس مجلسی شب، لباس عروسی و نامزدی و لباس دکلته با به روزترین مدل های 2017 عرضه کرده تا نظر شما عزیزان را جلب کند. سایت ما: http://tehrandress.com/new-arrivals آدرس ما میدان ونک – خیابان ونک- پلاک84 همه روزه از 9:30 صبح تا 9:30 شب در خدمت دوست داران مد و بانوان شیک پوش می باشد.


  

در این زمانه مدرن دیگر کسی دنبال پارچه و خیاط و پرو کردن نیست لباس آماده بهترین گزینه برای خانم های زیباپوش می باشد. گل تقدیم شمالباس هایی که هرکس بایک نگاه این را بگوید که انگار برای شمادوخته شده ، خیالتان راحت تمام لباس های فروشگاه لباس مجلسی Tehran dressبرای شما وسایز شما دوخته شده امکان ندارد از فروشگاه ما دست خالی بیرون بروید .چشمک ما 9 برند خارجی همچون :برند آمریکایی زورانی ZORANI یکی از مطرح ترین و پرفروش ترین برند در جهان است. برند زورانی با ارائه پرفروش ترین های این برند، سلکشن خوبی از لباس های مجلسی برای مشتریانش آماده کرده است.

ایدن متاکس AIDAN MATTOX یک برند امریکاییست که زیر مجموعه شرکت آدریانا پاپل می‌باشد، لباس های این برند مورد پسند افراد مشهور هالیوودی می باشد،کیفیت پارچه و دوخت زیبا این برند را جهانی کرده است.

برند ترانی کوتورTERANI COUTURE نیز یک برند آمریکایی می باشد که تمام آن کار دست است که کالکشن‌های آن عبارتند از: لباس شب ، لباس کوتاه ، لباس دختر شایسته، مادر عروس، مادر داماد و لباسهای مربوط به مهمانی پرام .

برند جوانیJOVANI خانه مد امریکایی است که متخصص در پوشاک و لباس رسمی شب، لباس عروس و لباس آماده پوشیدن زنان است.که در سال 1983 توسط Maslavi Jacob و پسرانش تاسیس شد.

برند شرکت شری هیلSherri Hill از جمله معروفترین برند های تولید کننده لباس مجلسی است که به دلیل طراحی های خاص و بدون محدودیت زمانی که دارد مشهورشده است . بدون محدودیت زمانی timeless به این معناست که برخی از لباس مجلسی های این برند هرگز کهنه و دِمُده نمیشوند .در واقع هم حرفشان منطقیست . بعضی لباس های این برند شبیه لباسهای سالهای 1800 هستند اما هنوز همچنان زیبا ورویایی اند .

لباس های ترک در ایران طرفداران بسیاری دارند و ما هم در برند تاریک ادیزTARIK EDIZ لباس هایی جذاب را را برای شما به نمایش گذاشته ایم. هنگامی که صحبت از لباس مجلسی به میان می آید ناخداگاه به یاد لباس ترک می افتیم، لباس های ترک معروف هستند به زیبایی و کیفت.

برند آمریکایی ریچل آلن RACHEL ALLAN تنوعی از رنگ های شاد که گرماو انرژی خاصی دارند لباس های کوتاه این برند مثال زدنی است.

طراح برند پرطرفدار مک دوگلMAC DUGGAL که اصالتا از هند می باشد از لباس های هندی الهام گرفته و در طرح های خود با الهام از مدل‌ها و اندازه‌های مناسب و مدرن و لوکس طراحی های زیبا انجام داده است.

در خاتمه برند فؤاد سرکیس FOUAD SARKIS که در لبنان و استانبول فعالیت دارد وبا شعارمفهوم ما گسترده و شفاف است. ما میخواهیم زنان در لباس‌های ما خود جدیدی پیدا کنند. 

این 9برند دریک مجموعه و آن مجموعه، فروشگاه لباس مجلسی Tehran dress می باشد که در خدمت تمام بانوان ایران زمین می باشد. سایت ما http://tehrandress.com/brands.html : آدرس ما میدان ونک – خیابان ونک- پلاک84 همه روزه از 9.5 صبح تا 9.5 شب در خدمت شما عزیزان می باشد.


  

با لباس های دکلته Tehran dress منحصر به فرد، خاص وشیک باشید. زیباترین مدل فقط در فروشگاه لباس مجلسی Tehran dress. جدیدترین لباس های دکلته روز دنیا از معروف ترین برندها برازنده خانم های شیک پوش می باشد. تنوع رنگ و دوخت ما مثال زدنی است. لباس ها ی دکلته ما در 4 مدل لباس مجلسی دکلته کوتاه، لباس دکلته شب، لباس دکلته عروس و لباس دکلته دخترانه که بسیاری از دختران جوان لباس دکلته را در مهمانیهای رسمی انتخاب می کنند.این نوع لباس برای اینکه از قسمت بالای سینه تا گردن باز است بسیار زیبا به نظر می رسد.اما بایستی در انتخاب این لباس دقت نمود تا به زیبایی فرد بیفزاید. لباس دکلته باید در قسمت بالاتنه فیکس تن باشد تا در فرد احساس ناراحتی و معذبی ایجاد نکند.استفاده از زیورآلات ست با لباس به زیبایی و شکوه شما اضافه می کند. به دلیل اینکه قسمت بالاتنه شما از قسمت بالای سینه به بالا برهنه است بهتر است پوستتان کاملا تمیز باشد.می توانید از لوسیونهایی برای براق کردن و زیبایی بیشتر بدنتان بهره ببرید. همینطور به دلیل برهنه بودن بالای سینه بهتر است پایین تنه ی لباس تا زیر زانو باشد.همچنین دامن لباس بهتر است کمی کلوش باشد. لباس دکلته عروس که خاص ترین دکلته برای عروس خانم ها می باشد، لباس دکلته یکی از مدل های محبوب در تمام کشورها برای یک انتخاب ایده ال برای عروس خانم ها می باشد. در لباس دکلته عروس با استفاده از دانتل های شیک و به روز و سنگ دوزی بالاتنه جلوه ای خاص به لباس داده شده . سایت ما : http://tehrandress.com/wedding-dress.html آدرس ما میدان ونک – خیابان ونک- پلاک84 همه روزه از 9.5صبح تا9.5شب در خدمت خانمهای خوش سلیقه هستیم.گل تقدیم شما


  

با لباسهای عروسی و نامزدی Tehran dress نگین درخشان مجالس خود باشید. گل تقدیم شمازیبا و برازنده مشکل پسندان ، با دیدن لباسهای عروسی و نامزدی Tehran dress تفاوت را احساس خواهید کرد، با استفاده از بهترین متریال روز دنیا ، بی نظیر و شیک در فروشگاه لباس مجلسی Tehran dress ، با لباس های عروسی و نامزدی Tehran dress نقل مجلس و جشن عروسی خود باشید ، لباس های Tehran dress شمارا زیباترین شخص در مجلس نشان خواهد داد به طوری که چشم ها روی شما خیره بماند، در نامزدی همچون یک الماس بدرخشید . با لباس های عروسی و نامزدی Tehran dress پرنسس جشن خود باشید . لباس عروسی و نامزدی Tehran dress شامل : لباس مجلسی نامزدی پوشیده برای خانم هایی که دوست دارند زیبا و پوشیده باشند . لباس نامزدی بلند برای دوستانی که می خواهند قد بلندتر جلوه کنند با توجه به رنگی که به پوست شما می نشیند ما شمارا راهنمایی می کنیم که بهترین انتخاب را داشته باشید . لباس نامزدی کوتاه برای دوستان در همه رنگ و همه نوع طرح در نظر گرفته ایم . لباس نامزدی پرنسسی Tehran dress با دامن بزرگ کامل خود با تاپ و بالاتنه های چسبان مروارید دوزی ، پولک دوزی ، روبان دوزی و تور یا گیپور دوزی ست می شود . جنس دامن لباس نامزدی پرنسسی از پارچه هایی نظیر حریر ، ابریشم ، تور ، ساتن و ... تهیه میشود و در قسمت بالاتنه تنوع بسیار زیادی از نظر شکل و طرح داراست . اگر میخواهید در به یادماندنی ترین روز زندگی خود مانند یک پرنسس واقعی به نظر برسید از مجموعه متنوع لباس نامزدی پرنسسی به طراحی بزرگترین برندهای دنیا مانند شری هیل ، ترانی کوتور ، ریچل الن ، ام ان ام فواد سرکیس ، مک دوگل و تاریک ادیز و ... در سایت تهران درس اولین سایت تخصصی لباس مجلسی ایران دیدن کنید.بر اساس قد ،اندام ، وزن خود ببینید و فقط انتخاب کنید . برای بهتر دیده شدن لباس عروس خانم های زیبای ما فروشگاه لباس مجلسی Tehran dress لباس ساقدوش برای دختران زیبا لباس هایی در رنگ های شاد مثل قرمز ، صورتی ،سبز و...گرد هم آورده که با پوشیدن لباس های متنوع Tehran dressجلوه ای فراموش نشدنی به عکس های عروس و داماد می دهند . و هرگز مادر عروس و مادر داماد که جایگاه ویژه ای در مجلس دارند را فراموش نکنیم به همین سبب ما لباس هایی در شاّن و مرتبه این عزیزان در فروشگاه لباس مجلسی Tehran dress در برندهای معروف خود گرد هم آورده ایم . زیبایی خودرا دوچندان کنید با لباس های نامزدی و عروسی Tehran dress سایت ما : http://tehrandress.com/wedding-dress.html آدرس ما میدان ونک – خیابان ونک- پلاک84 همه روزه از 9.5صبح تا9.5شب در خدمت زیباپسندان هستیم.گل تقدیم شما


  

دیگر نگران لباس مهمانی خود نباشید، در فروشگاه لباس مجلسی Tehran dress همه نوع لباس برای هرنوع سلیقه موجود می باشد. فروشگاه لباس مجلسی Tehran dress افتخار دارد در زمینه لباس مجلسی شب، لباس عروسی و نامزدی، لباس دکلته با 9 برندمعروف که در فروشگاه لباس مجلسی Tehran dress برای شما عزیزان گرد هم آورده که در خدمت زیباپوشان و مشکل پسندان باشد . شما عزیزان از فروشگاه لباس مجلسی Tehran dress دست خالی بیرون نمی روید .متفاوت تر از همه در فروشگاه لباس مجلسی Tehran dress ، انواع لباس های شیک و مجلسی، لباس شب، آمیزه ای از هنر و ظرافت را در فروشگاه لباس مجلسی Tehran dress بیابید . فروشگاه لباس مجلسی Tehran dress لباس های خودرادر انواع رنگ ها و مدل ها شما راجذاب تر از همه در مهمانی ها نشان خواهد داد. لباس هایی خوش دوخت و رؤیایی فقط در فروشگاه لباس مجلسی Tehran dress . تنها کافی است به شعبه ما در میدان ونک، خیابان ونک، پلاک 84مراجعه کنید در صورت سفارش اینترنتی به سایت فروشگاه لباس مجلسی Tehran dress به آدرس www.tehrandress.com مراجعه کنید ساعات کار ما در فروشگاه لباس مجلسی Tehran dress از9.5صبح الی 9.5شب می باشد .گل تقدیم شما


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ