سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 29870
کل یادداشتها ها : 21
خبر مایه


1 2 3 4 >

معرفی لباس مجلسی دانتل

سلیقه ی زنانه ی من که سرشار از احساس است به من حکم می کند که لباسی را برای مراسم خود در اختیار داشته باشم که بسیار خاص و زیبا باشد طوری که، سبب درخشش هر چه بیشتر من در مراسم گردد.بله! اینجاست که به ذهنم می رسد تا لباس مجلسی شب را از نوع دانتل انتخاب کنم که بسیار با شکوه و با جلوه باشد.

وقتی خودم را در لباس مجلسی دانتل تصور می کنم، می توانم حدس بزنم که چقدر متفاوت تر از دیگران در مراسم حضور خواهم داشت.مراسمی که همه ی نگاه ها بر روی من متمرکز شده تا با انتخاب لباس مجلسی شبی متفاوت، قضاوتی خاص را برای زیبایی خودم بر جای بگذارم و همه مرا با دست نشان دهند و حتی بعد از اتمام مهمانی حرف و سخن باشد که من، در لباس دانتلی بی نظیر، زیباتر و متفاوت تر از همیشه و باقی مهمانان بوده ام.

ویژگی ها لباس مجلسی دانتل

تارهای ابریشمین که دانتل را بر روی زمینه ی تور لباس مجلسی بوجود آورده است احساسات لطیف زنانه ی من را نوازش می کند.ویژگی که بیشتر از همه به آن علاقه مند هستم، طرح و نقش های برجسته ای است که بر روی لباس مجلسی دانتل کار می شود.این طرح ها به صورت برجسته، گاه در قالب گل های زیبا و گاه به صورت نقوش سنتی نگاه های بانوان زیبا پسند را به خود جلب می کند.

مهم است که زیبایی خود را با پوشیدن چنین لباس مجلسی شب بیشتر کنم، وقتی می دانم در جنس ها و رنگ های زیبایی عرضه می شود. وقتی می دانم، با انتخاب این لباس مجلسی مدل های مختلفی از دامن ها و یقه ها یی را دارم که سبب می شود  دیگر نگران آن نباشم که لباسی زیبا را در کنار انواع و اقسامی از مدل ها در اختیار دارم.

 در این بین، تنها مسئله ای که ذهن مرا درگیر می کند، این است که با این طیف وسیع از نقوش و مدل ها و رنگ های لباس مجلسی دانتل از چه راهی می توانم، ساده ترین انتخاب ممکن را داشته باشم.باید راهی باشد.بله! باید راهی باشد.ساده ترین راه برای این مسئله، بررسی این نوع لباس در سایت تخصصی لباس مجلسی به نام Tehrandress.com است. سایتی که بهترین امکانات را برای انتخاب هر چه بهتر و آسانتر من به عنوان یک بانوی شایسته ی ایرانی فراهم آورده است.امکاناتی که این سایت در اختیار من می گذارد شامل: معرفی کامل لباس مجلسی در مدل ها، سایزها و رنگ ها و کارهای دست روی لباس تا ست کردن لباس مجلسی با زیور آلات و کفش های مجلسی می باشد.


شعبه فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress در میدان ونک، خیابان ونک، پلاک84می باشد.در صورت سفارش اینترنتی به سایت فروشگاه لباس مجلسیTehran Dress   به آدرس http://tehrandress.com/evening-dress/dentelle-evening-dress.html مراجعه کنید ساعات کار ما در فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress از 9.5 صبح الی 9.5 شب می باشد از کانال تلگرام ما به آدرس TehranDress by ZORANI  دیدن کنید .


 


  

یکی از زیر گروه های لباس مجلسی شب، لباس مجلسی کوتاه است. لباسی که به نسبت مدل خود جذابیت های خاص خود را به خصوص برای دختران جوان دارد. از ویژگی های اصلی لباس های مجلسی کوتاه، تنوع در فرم دامن و قسمت بالا تنه و همچنین کارهای دست بسیار زیبا و ظریفی است که در تمامی یا قسمتی از لباس به کار رفته است.

این نکته را نیز می بایست در نظر داشت که انتخاب لباس مجلسی کوتاه، همانند لباس مجلسی بلند کار آسانی نیست و نیاز به دقت فراوان دارد.اینکه لباس کوتاهی را انتخاب کنید که نزدیک به فرم اندام شما باشد نیاز به راهنمایی خواهد داشت. این دسته از لباس ها، بیشتر از همه مورد پسند و انتخاب دختران و زنان جوان در سرتاسر دنیا می باشد.پس قطعا طراحی این مدل لباس متناسب با سلیقه ی این گروه سنی است.از رنگ لباس گرفته تا فرم آن که با دقت خاصی توسط طراحان لباس اجرا شده است.

نگاه های متفاوتی برای انتخاب لباس مجلسی کوتاه وجود دارد. به عنوان مثال: برخی مدل لباس و برخی دیگر، کار دست معیار انتخاب شان است.نقش ها و طرح ها در این مدل لباس، نمایشی از زیبایی و ظرافت را برای لباس مجلسی به همراه دارند.در واقع خلاقیت طراحان لباس به روشنی در این نقش ها مشاهده می شود.نقش ها و طرح ها از نوع سنتی گرفته تا مدرن در این نوع لباس به کار گرفته شده اند که زیبایی لباس را دو چندان کرده است. شما در این مدل لباس انواع یقه و دامن را از مدل پفی گرفته تا راسته در اختیار خواهید داشت.اگر می خواهید مانند عروسکی زیبا در مجالس ظاهر شوید، می توانید با انتخاب مدل عروسکی یا همان پفی به نتیجه ی مورد دلخواه برسید.یا اینکه اگر می خواهید ساده و در عین حال شیک به نظر برسید باز هم با انتخاب مدل مناسبی از لباس مجلسی کوتاه در سایت اختصاصی لباس مجلسی شب با عنوان Tehrandress به مورد دلخواه خود دسترسی پیدا خواهید کرد.

جنس لباس های مجلسی ویژگی بسیار مهمی است که برای خانم ها بسیار حائز اهمیت می باشد.جنس های بسیار متفاوتی از ساتن،دانتل،حریر و ... در میان لباس های مجلسی کوتاه به چشم می خورد که انتخاب را کمی دشوار می کند، اما سایتTehrandress این کار را با در نظر گرفتن معیار فرم اندام و جنس لباس برای شما بسیار آسان ساخته است. سایت TehranDress این امکان را برای دختران جوان و زیبا پسند فراهم آورده است تا لباس مجلسی کوتاهی را از برندهای مختلف با تنوع گسترده ای با خیالی آسوده در اختیار داشته باشند.پیشنهاد ما به شما این است که حتما ز سایت www.Tehrandress.com دیدن بفرمایید.

 

آدرس:تهران،میدان ونک،خیابان ونک،پلاک 84،فروشگاه سروش تلفن:021-88882012 تلفن همراه:0912-9247449 ایمیل:info@tehrandress.com


  

لباس مجلسی شب، دربرگیرنده ی طیف وسیعی از انواع مدل ها و طبقه بندی های مختلف است.یکی از مهمترین دسته از لباس های مجلسی شب که بسیار مورد توجه خانم های ایرانی می باشد، لباس مجلسی بلند است. پس باید دقت کرد که این نوع لباس مجلسی برای خانم ها بسیار مهم است و همین امر سبب می شود در انتخاب آن بسیار حساس باشند. در میان لباس های مجلسی بلند، به لباس هایی برخورد می کنیم که خود در گروه های مختلفی قرار می گیرند.به عنوان مثال: لباس های مجلسی بلند که پوشیده هستند و یا لباس های مجلسی بلندی که کار دست را در طرح ها و نقش های مختلف دارا هستند که هر کدام شکوه خاص خود را دارند. جنس پارچه هایی که برای این نوع لباس مجلسی به کار می رود، از آن دسته معیارهایی است که همیشه مورد توجه خانم ها بوده است.این که بتوان لباس مجلسی بلندیرا انتخاب کرد که با پارچه ای دوخته شده باشد که مطابق با سلیقه و فرم اندام شما باشد قطعا کار آسانی نیست و نیاز به مرجعی خواهید داشت که بتواند شما را در این زمینه راهنمایی کند. در برخورد با جنس پارچه های مجلسی بلند با جنس هایی نظیر: ریون، کرپ، کرپ کش، تافته، ساتن، ساتن تافته، حریر و دانتل روبرو هستید که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارا هستند. پس باید دقت داشته باشید که نوع جنس پارچه ی لباس های مجلسی بلند معیار بسیار مهمی برای انتخاب است، چرا که بسیار تاثیر گذار در نمایش هر چه بهتر اندام شما باشد.سایت Tehran dress این امکان را در اختیار شما می گذارد که با شناسایی جنس لباس های مجلسی بلند بتوانید بهترین انتخاب را برای مراسم نامزدی و عروسی خود داشته باشید.

لباس مجلسی بلند از جنس ساتن براق و مدل ماهی

 

زیبایی منحصر به فرد لباس های مجلسی بلند، در به کار گیری کارهای دست بسیار ظریف و هنرمندانه ای است که با دقت و ظرافت هر چه تمام خراج کار، در قسمت های مختلف لباس های مجلسی بلند به کار گرفته شده اند.گاهی با حیرت به این کارهای دست نگاه خواهید کرد که چقدر زیبا در طرح ها و نقشها و حتی فرم های زیبایی به نمایش در آمده اند.

فرم دامن در لباس های مجلسی بلند متفاوت است.چرا که با سلایق مختلف طراحی شده اند. با خیال راحت می توانید انواع فرم ها از قبیل: لباس های بلند راسته،لباس بلند پفی، و مدل ماهی را از طریق سایت Tehran dress انتخاب کنید.از ویژگی های خاص این لباس ها این است که اکثرشان قابلیت کوتاه شدن را دارند. نوع یقه و آستین هم در این لباس ها به سبک ها و انواع مختلفی می باشند.به عنوان مثال: شما می توانید لباس های مجلسی بلندی را در اختیار داشته باشید که آستین کوتاه یا دکلته باشند و همچنین یقه هایی به فرم های متفاوت و زیبا که دستان توانا و هنرمندانه ی طراح را به نمایش می گذارند.

لباس از جنس تافته و مدل ماهی

 

چشم نوازترین قسمت لباس در کنار کارهای دست، رنگ لباس مجلسی بلند است که بسیار مورد توجه بانوان ایرانی است.نگاهی که طراحان لباس مجلسی بلند به رنگ آن ها دارند با توجه به کارهای دست و جنس پارچه می تواند لباس شما را با جلوه تر نشان دهد. با مطالعه ی مطالب فوق در می یابید که سایت Tehran dress با ویژگی هایی که برای لباس مجلسی بلند ذکر شد کار را برای شما اسان کرده است و با خرید از ما، اطمینان داشته باشید که درخششی ویژه را در مجالس و مراسم عقد و عروسی و نامزدی خود خواهید داشت.

با مطالعه ی مطالب فوق در می یابید که سایت Tehran dress با ویژگی هایی که برای لباس مجلسی بلند ذکر شد کار را برای شما اسان کرده است و با خرید از ما، اطمینان داشته باشید که درخششی ویژه را در مجالس و مراسم عقد و عروسی و نامزدی خود خواهید داشت.

آدرس:تهران،میدان ونک،خیابان ونک،پلاک 84،فروشگاه سروش

تلفن:021-88882012

تلفن همراه:0912-9247449

ایمیل:info@tehrandress.com


  

برای بیشتر ما خانوم های ایرانی پوشیده بودن لباس خیلی مهم می باشد و ترجیح میدیم حتی در مجالس خانومانه هم لباس های پوشیده به تن کنیم.

مدل لباس مجلسی آستین دار یک انتخاب عالی می باشد برای این قشر خانم ها.متاسفانه در بازار های لباس مجلسی تنها و تنها پر شده از لباس های باز که ممکنه مورد پسند خیلی ها نباشه و خانوم ها رو وادار میکنه لباس ها رو بدوزن، اما فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress مدل هایی خاص از لباس مجلسی آستین داراز برترین برندها گردآوری کرده و در اختیار شما بزرگواران قرار داده است.

لباس های مجلسی آستین دار میتونن خیلی ساده باشن و تنها با یک مدل دوخت شیک، تن خور زیبایی به خودشون بگیرن و زیبایی خاصی رو در خودشون داشته باشن. البته که در بین خانوم های ایرانی لباس های کار شده مثل سنگ دوزی و کار های دانتل طرفداران بیشتری داره و مورد پسند ترهستند. وقتی جشن ها و مراسم ها توی زمستون باشه، کمتر میشه از لباس های باز استفاده کرد و عموما به دنبال لباس های آستین بلند و پوشیده تر میرن.

طرح لباس مجلسی شب آستین دار نمونه خوبی برای این فصل می باشد. آستین قسمت مهمی از لباس است که دستان مارا از زیربغل تا مچ می پوشانندبه سلیقه ما اندازه آستین بستگی دارد.

انواع مختلف آستین عبارتند از: آستین بلند یا آستین کامل از زیر بغل تا مچ دست را کامل در بر میگیرد و شکل کلاسیک و اصلی آستین است . آستین کوتاه معمولا در ناحیه بین شانه تا آرنج تمام میشود وآستین سه ربع که انتهای آستین بین آرنج تا مچ دست می باشد. آستین کاپ کمی تا سرشانه ادامه می یابد و در لباسهای مجلسی زنانه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد .

الگوی آستین از نظر نحوه اتصال به سرشانه ، گشادی و اشکال خاص آن و همچنین جنس پارچه مصرفی در آستین لباس آستین دار بستگی مستقیم به ویژگی های مورد نظر طراح لباس و مد در طراحی لباس آستین دار دارد.گل تقدیم شما

انتخاب لباس آستین دار مجلسی طبعا تاثیر خاصی بر اندام شما نیز دارد . لباس آستین دار کامل قد شمارا بلندتر نشان می دهد. در انتخاب لباس آستین دار باید توجه ویژه به اندازه حلقه آستین ، سایز دور بازو و نحوه اتصال آستین به لباس داشته باشید زیرا اگرحلقه آستین وهمچنین اندازه دور بازو بیش از اندازه تنگ یا گشاد باشد تاثیر مستقیم بر جلوه لباس شما و راحتی شما در حین استفاده از لباس خواهد داشت . نکته قابل توجه در انتخاب لباس آستین دار با طراحی آستین کامل این است که قد آستین باید اندکی بلندتر از مچ دست شما بوده و کمی روی دست را بپوشاند در غیر اینصورت لباس برای سایز شما کوچک به نظر خواهد رسید. در انتخاب لباس آستین دار با آستین سه ربع دقت کنید سایز خاص آستین لباس باید کاملا منطبق بر سایز شما باشد و بزرگ بودن و یا کوچک بودن سایز لباس موجب بروز چین های اضافه و یا محدودیت حرکت دست شما در ناحیه انتهایی و درز آستین می شود تهران درس اولین وبسایت تخصصی لباس مجلسی ایران مجموعه کامل لباس آستین دار با بهترین طرح و مدلها از برندهای دنیا مانند شری هیل ، ترانی کوتور ، ریچل الن ، ام ان ام فواد سرکیس ، مک دوگل و تاریک ادیز و ... درسایت خود فراهم آورده است که میتوانید با مراجعه به این قسمت از تنوع فوق العاده انواع لباس آستین دار برای انتخابی بی نظیربهره مند شوید.

پیراهن های آستین بلند و لباس های پوشیده چندین حسن دارن. اول اینکه حتی اگه مجالس جدا باشد و خانوم ها و آقایون در یک سالن نباشن، باز برای خانوم هایی که این موضوع اهمیت بیشتری دارد راحت ترهستند. دوم هم اگه لک یا ترک یا زخمی روی دست و پا باشه دیده نمیشه و باز برای خانوم ها خوشایند ترمی باشد.

پیراهن های مجلسی آستین دار عموما به دلیل سازگاری بیشتر با فرهنگ و متانت خانوم های ایرانی در بین ایرانی ها محبوب تر هست و بیشتر پسندیده میشه. بعید میدونم تا سال ها لباس مجلسی آستین دار از مد و شیک بودن بیفتن. در هر صورت مدل هایی هستن که میتونه برای مجالس انتخاب مناسبی باشه.مؤدب

شعبه فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress در میدان ونک، خیابان ونک، پلاک84می باشد.در صورت سفارش اینترنتی به سایت فروشگاه لباس مجلسیTehran Dress به آدرس http://tehrandress.com/evening-dress/long-sleeve-evening-dress.html مراجعه کنید ساعات کار ما در فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress از 9.5 صبح الی 9.5 شب می باشد از کانال تلگرام ما به آدرس TehranDress by ZORANI دیدن کنید .


  

وقتی به یک عروسی یا مهمانی مهم دعوت می‌شوید اولین گام انتخاب لباس مجلسی زیبا می باشد. مسایل دیگری مثل انتخاب اکسسوری ها شامل جواهرات، کفش، کیف مجلسی، آرایش و مدل مو و پوشش مناسب روی لباس مجلسی، مانتوی مجلسی و … نیز گام های بعدی شما برای اماده شدن هستند که باید به روشی صحیح انجام شوند. لباس مجلسی شب بلند یکی از انتخاب ها برای شب مهمانی می باشد .

انتخاب کفش

هر چه مهمانی مهم‌تر و رسمی‌تر باشد و نقش شما به عنوان اقوام پر رنگ‌تر باشد لباس شما نیز برای باشکوه تر شدن باید بلند باشد. اما با لباس مجلسی بلند چه کفشی را می‌توان پوشید؟چون درزیر لباس مجلسی کفش ها دیده نمی شوند مدل اهمیتی ندارد مهم این است که شمارا کشیده تر نشان دهند. صندل و یا کفش پاشنه بلندی که بلندی پاشنه آن از حد معمول فراتر نرود (7 تا 10 سانتی متر بسته به بلندی قد شما) انتخاب مناسبی است. راحتی و دوام این کفش‌ها را برای راه رفتن راحت در یک شب طولانی بدون درد پا و خستگی در نظر بگیرید. برای انتخاب رنگ کفش ها بهتر است آن ها را با بقیه اکسسوری ها یا با لباس خودتان ست کنید. اگر قرار است کفش جلوباز بپوشید رسیدگی به ناخن های انگشتان پا را یادتان نرود.

انتخاب پوشش

بیشتر خانم‌ها برای لباس مجلسی شب بلندخود به یک پوشش رویی جهت کامل کردن حجاب خود نیاز دارند. اما این پوشش باید چگونه باشد؟ برای پوشش روی لباس انتخاب‌های مختلفی وجود دارد که محبوب‌ترین آن ها شال، شنل و کت‌های کوتاه روی لباس مجلسی است که رنگ آن را می‌توانید متناسب با رنگ لباس مجلسی و یا رنگ موهای خود انتخاب کنید. اگرقصد شرکت دریک مهمانی بزرگ رادارید امابرای رنگ لباستان تصمیمی نگرفته اید، لباس های مجلسیTEHRAN DRESS در همه نوع رنگ موجود می باشند اما انتخاب کردن رنگ مناسب همیشه کار دشواری است. دراین مطلب سعی داریم به شما کمک کنیم چه رنگ لباسی برای لباس مجلسی شب بلندشما مناسب است.

1- چه رنگی به شما بیشتر می آید هر کسی با توجه به تن پوست و رنگ موها و چشم ها می تواند انتخاب رنگ لباس مجلسی بلند خود را محدود کند.

2- رنگ سیاه، سیاه یک رنگ کلاسیک و زیبا و بالاتر از همه رنگ ها است. هرگز از مد نمی افتد و به همه می آید. رنگ سیاه جذابیتی مرموزانه دارد و در عین سادگی وقار و زیبایی خاصی دارد و مهم تر از همه شما را لاغر و بلندتر نشان می دهند. می توانید با کیف و کفش با رنگ متفاوت مثلا قرمز جلوه ای زیبا به لباس خود بدهید.

3- رنگ سفید،سفید یعنی خلوص بی رنگی و نماد معصومیت و پاکی است و به این خاطر لباس عروس سفید می باشد.علاوه بر آن قدرت تطبیق پذیری بالایی دارد. سفید مثل یک بوم خالی است که هر رنگ اکسسوری که با آن بپوشید بهترین جلوه را خواهد داشت.

4- رنگ قرمز، قرمز رنگ اشتیاق و هیجان و انرژی است. تن های رنگ های قرمز بسیار است به عنوان مثال زرشکی بسیار به پوست سفید می آید.

5- لباس های رنگارنگ ، اگرچه بیشتر لباس های مجلسی تک رنگ هستند اما تک رنگ بودن ضرورتی ندارد. می توان از لباس هایی با پرینت های زیبا برای ساختن استایلی زیبا انتخاب کرد. استفاده از چین و تور و سایر تزئینات در صورتی که به خوبی ترکیب شده باشند نیز جذاب خواهد بود.

6- دقت به خرج دهید. انتخاب رنگ کلی تنها یک مرحله از انتخاب رنگ لباس است. فرض کنیدشما متوجه شدید رنگ آبی به شما بسیار می آید. این تنها شروع کار است: چه نوعی از آبی؟ آبی آسمانی، آبی اقیانوسی یا آبی نفتی؟ پارچه مورد نظر باید چگونه باشد؟ مات یا براق، لخت یا محکم. هر چه پاسخ دقیق تری داشته باشد انتخاب نیز ساده تر خواهد شد.

7- انتخاب اکسسوری ،مروارید، زمرد، الماس یا جواهرات مصنوعی همگی انتخاب های خوبی هستند به شرطی که با لباس شما متناسب باشند. یک توصیه این است که موقع خرید لباس در کنار آن جواهرات را نیز در همان مغازه با لباس امتحان کنید، 8- انتخاب کیف ، حتما در طول مهمانی به کیف احتیاج پیدا خواهید کرد، برای قرار دادن لوازمی مثل موبایل و لوازم آرایشی. کیف مورد نظر شما می تواند مثل مدل های پوشیده از نگین های براق که با هر لباسی سازگار است یا این که رنگ کیف را بر اساس رنگ لباس و دیگر اکسسوری ها انتخاب کنید.

سایت ما: http://tehrandress.com/evening-dress/long-evening-dress.html آدرس ما میدان ونک – خیابان ونک- پلاک84 همه روزه از 9:30 صبح تا 9:30 شب در خدمت خانم های شیک پوش می باشد.


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ