سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 29871
کل یادداشتها ها : 21
خبر مایه


در قرن نوزدهم میلادی چارلز فردریک ورث Charles Frederick Worthبا دوختن برچسب نام خود به لباس‌هایی که طراحی می‌کرد زمینه ساز شروع طراحی مد به طور کلی شد. موفقیت ورث به طوری بود که او با مشتریانش همفکری می کرد که چه بپوشند. واژه طراح مد به فرانسوی Couturier در حقیقت اولین بار برای توصیف او ساخته شد. در حالیکه مقوله پوشاک در هر دوره زمانی توسط دانشگاهیان مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است، تنها خلق پوشاک از سال 1858 به بعد را می‌توان به طور مؤثر طراحی لباس در نظر گرفت.

در همان دوره بود که بسیاری از مزون‌های لباس (خانه‌های مد) شروع به استخدام هنرمندان و نقاش‌ها کردند تا طرح لباس‌ها را بکشند. تصاویر نقاشی شده به مشتری‌ها نشان داده می‌شدند که مشتری‌ها طرح مورد علاقه خودراانتخاب و آن لباس را سفارش می‌دادند .

یک طراح مشهور جامائیکایی به نام شانون مگی Shannon McGHIE می‌گوید: طراحی مد عشق و شوری است برخاسته از قلب هنرمند. پوشاک آماده مرز بین دوخت سفارشی و تولید انبوه هستند، این لباس‌ها برای مشتری‌های مخصوص دوخته نشده‌اند اما دقت زیادی در انتخاب و برش پارچه صورت گرفته است و به منظور تضمین انحصار، این لباس‌ها در مقادیر محدود دوخته شده‌اند. در نتیجه به نسبت گران قیمت هستند.

مجموعه‌های لباس‌های ماشینی معمولاً در هر فصل طی دوره‌ای که به نام هفته مد Fashion Week شناخته می‌شود توسط خانه‌های مد به نمایش درمی آیند. این پدیده دوبار در سال در سرتاسر شهرها اتفاق می‌افتد. انواع لباس‌هایی که در فصل‌های مد ارائه می‌شوند شامل پوشاک بهار/تابستان، پاییز/زمستان و همچنین لباس‌های راحتی، لباس شنا و لباس عروس هستند.

طراحی مد متاثر از نگرشهای اجتماعی، فرهنگ‌ها و جوامع مختلف بوده و به اندازه همین تفاوت‌ها دارای تنوع بالایی است.

آنها با تلاش برای طراحی لباس‌های زیبا و باب طبع جامعه سعی در ارضاء تمایل مصرف کنندگان دارند. طراحان مد تلاش می‌کنند تا لباسی که طراحی می‌کنند تابعی از زیبایی و دل انگیزی باشد، آنها باید فکر کنند که هر نوع لباسی چه مخاطبی دارد و همچنین در چه موقعیتی پوشیده می‌شود.

آنها برای انجام این مهم محدوده‌ای وسیع از مواد و ترکیبات آن و همچنین طیف گسترده‌ای از رنگها، الگوها و سبک‌ها را در اختیار دارند. ، لباس‌های رسمی و لباس‌های شب که برای مراسم خاص و مهمانی‌ها استفاده می‌شوند نیز مطلوب هستند و مخاطبان خاص خود را دارند.

فروشگاه لباس مجلسی Tehran dress بهترین مدل ها و برترین مارک های لباس مجلسی را در زمینه لباس مجلسی شب، لباس عروسی و نامزدی و لباس دکلته با به روزترین مدل های 2017 عرضه کرده تا نظر شما عزیزان را جلب کند. سایت ما: http://tehrandress.com/new-arrivals آدرس ما میدان ونک – خیابان ونک- پلاک84 همه روزه از 9:30 صبح تا 9:30 شب در خدمت دوست داران مد و بانوان شیک پوش می باشد.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ