سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 29878
کل یادداشتها ها : 21
خبر مایه


یکی از زیر گروه های لباس مجلسی شب، لباس مجلسی کوتاه است. لباسی که به نسبت مدل خود جذابیت های خاص خود را به خصوص برای دختران جوان دارد. از ویژگی های اصلی لباس های مجلسی کوتاه، تنوع در فرم دامن و قسمت بالا تنه و همچنین کارهای دست بسیار زیبا و ظریفی است که در تمامی یا قسمتی از لباس به کار رفته است.

این نکته را نیز می بایست در نظر داشت که انتخاب لباس مجلسی کوتاه، همانند لباس مجلسی بلند کار آسانی نیست و نیاز به دقت فراوان دارد.اینکه لباس کوتاهی را انتخاب کنید که نزدیک به فرم اندام شما باشد نیاز به راهنمایی خواهد داشت. این دسته از لباس ها، بیشتر از همه مورد پسند و انتخاب دختران و زنان جوان در سرتاسر دنیا می باشد.پس قطعا طراحی این مدل لباس متناسب با سلیقه ی این گروه سنی است.از رنگ لباس گرفته تا فرم آن که با دقت خاصی توسط طراحان لباس اجرا شده است.

نگاه های متفاوتی برای انتخاب لباس مجلسی کوتاه وجود دارد. به عنوان مثال: برخی مدل لباس و برخی دیگر، کار دست معیار انتخاب شان است.نقش ها و طرح ها در این مدل لباس، نمایشی از زیبایی و ظرافت را برای لباس مجلسی به همراه دارند.در واقع خلاقیت طراحان لباس به روشنی در این نقش ها مشاهده می شود.نقش ها و طرح ها از نوع سنتی گرفته تا مدرن در این نوع لباس به کار گرفته شده اند که زیبایی لباس را دو چندان کرده است. شما در این مدل لباس انواع یقه و دامن را از مدل پفی گرفته تا راسته در اختیار خواهید داشت.اگر می خواهید مانند عروسکی زیبا در مجالس ظاهر شوید، می توانید با انتخاب مدل عروسکی یا همان پفی به نتیجه ی مورد دلخواه برسید.یا اینکه اگر می خواهید ساده و در عین حال شیک به نظر برسید باز هم با انتخاب مدل مناسبی از لباس مجلسی کوتاه در سایت اختصاصی لباس مجلسی شب با عنوان Tehrandress به مورد دلخواه خود دسترسی پیدا خواهید کرد.

جنس لباس های مجلسی ویژگی بسیار مهمی است که برای خانم ها بسیار حائز اهمیت می باشد.جنس های بسیار متفاوتی از ساتن،دانتل،حریر و ... در میان لباس های مجلسی کوتاه به چشم می خورد که انتخاب را کمی دشوار می کند، اما سایتTehrandress این کار را با در نظر گرفتن معیار فرم اندام و جنس لباس برای شما بسیار آسان ساخته است. سایت TehranDress این امکان را برای دختران جوان و زیبا پسند فراهم آورده است تا لباس مجلسی کوتاهی را از برندهای مختلف با تنوع گسترده ای با خیالی آسوده در اختیار داشته باشند.پیشنهاد ما به شما این است که حتما ز سایت www.Tehrandress.com دیدن بفرمایید.

 

آدرس:تهران،میدان ونک،خیابان ونک،پلاک 84،فروشگاه سروش تلفن:021-88882012 تلفن همراه:0912-9247449 ایمیل:info@tehrandress.com






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ