سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
کل بازدید : 30056
کل یادداشتها ها : 21
خبر مایه


لباس مجلسی شب، دربرگیرنده ی طیف وسیعی از انواع مدل ها و طبقه بندی های مختلف است.یکی از مهمترین دسته از لباس های مجلسی شب که بسیار مورد توجه خانم های ایرانی می باشد، لباس مجلسی بلند است. پس باید دقت کرد که این نوع لباس مجلسی برای خانم ها بسیار مهم است و همین امر سبب می شود در انتخاب آن بسیار حساس باشند. در میان لباس های مجلسی بلند، به لباس هایی برخورد می کنیم که خود در گروه های مختلفی قرار می گیرند.به عنوان مثال: لباس های مجلسی بلند که پوشیده هستند و یا لباس های مجلسی بلندی که کار دست را در طرح ها و نقش های مختلف دارا هستند که هر کدام شکوه خاص خود را دارند. جنس پارچه هایی که برای این نوع لباس مجلسی به کار می رود، از آن دسته معیارهایی است که همیشه مورد توجه خانم ها بوده است.این که بتوان لباس مجلسی بلندیرا انتخاب کرد که با پارچه ای دوخته شده باشد که مطابق با سلیقه و فرم اندام شما باشد قطعا کار آسانی نیست و نیاز به مرجعی خواهید داشت که بتواند شما را در این زمینه راهنمایی کند. در برخورد با جنس پارچه های مجلسی بلند با جنس هایی نظیر: ریون، کرپ، کرپ کش، تافته، ساتن، ساتن تافته، حریر و دانتل روبرو هستید که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارا هستند. پس باید دقت داشته باشید که نوع جنس پارچه ی لباس های مجلسی بلند معیار بسیار مهمی برای انتخاب است، چرا که بسیار تاثیر گذار در نمایش هر چه بهتر اندام شما باشد.سایت Tehran dress این امکان را در اختیار شما می گذارد که با شناسایی جنس لباس های مجلسی بلند بتوانید بهترین انتخاب را برای مراسم نامزدی و عروسی خود داشته باشید.

لباس مجلسی بلند از جنس ریون و مدل ماهی

 

زیبایی منحصر به فرد لباس های مجلسی بلند، در به کار گیری کارهای دست بسیار ظریف و هنرمندانه ای است که با دقت و ظرافت هر چه تمام خراج کار، در قسمت های مختلف لباس های مجلسی بلند به کار گرفته شده اند.گاهی با حیرت به این کارهای دست نگاه خواهید کرد که چقدر زیبا در طرح ها و نقشها و حتی فرم های زیبایی به نمایش در آمده اند.

فرم دامن در لباس های مجلسی بلند متفاوت است.چرا که با سلایق مختلف طراحی شده اند. با خیال راحت می توانید انواع فرم ها از قبیل: لباس های بلند راسته،لباس بلند پفی، و مدل ماهی را از طریق سایت Tehran dress انتخاب کنید.از ویژگی های خاص این لباس ها این است که اکثرشان قابلیت کوتاه شدن را دارند. نوع یقه و آستین هم در این لباس ها به سبک ها و انواع مختلفی می باشند.به عنوان مثال: شما می توانید لباس های مجلسی بلندی را در اختیار داشته باشید که آستین کوتاه یا دکلته باشند و همچنین یقه هایی به فرم های متفاوت و زیبا که دستان توانا و هنرمندانه ی طراح را به نمایش می گذارند.

لباس مجلسی از جنس تافته و مدل ماهی

 

چشم نوازترین قسمت لباس در کنار کارهای دست، رنگ لباس مجلسی بلند است که بسیار مورد توجه بانوان ایرانی است.نگاهی که طراحان لباس مجلسی بلند به رنگ آن ها دارند با توجه به کارهای دست و جنس پارچه می تواند لباس شما را با جلوه تر نشان دهد. با مطالعه ی مطالب فوق در می یابید که سایت Tehran dress با ویژگی هایی که برای لباس مجلسی بلند ذکر شد کار را برای شما اسان کرده است و با خرید از ما، اطمینان داشته باشید که درخششی ویژه را در مجالس و مراسم عقد و عروسی و نامزدی خود خواهید داشت.

با مطالعه ی مطالب فوق در می یابید که سایت Tehran dress با ویژگی هایی که برای لباس مجلسی بلند ذکر شد کار را برای شما اسان کرده است و با خرید از ما، اطمینان داشته باشید که درخششی ویژه را در مجالس و مراسم عقد و عروسی و نامزدی خود خواهید داشت.

لباس مجلسی بلند از جنس کرپ کش و مدل راسته






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ