سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 7
کل بازدید : 30061
کل یادداشتها ها : 21
خبر مایه


مدل لباس مجلسی شب ساده مدلی است که کلاس خاص خودراداردومجالس های مهمانی و رسمی همیشه فرد را ملزم به رعایت بعضی از اصول می کند. مخصوصا اگر مهمانی آنچنانی باشد و شما هم برای اینکه در این مجلس متفاوت و شیک ظاهر بشید باید لباس مناسبی داشته باشید . به همین دلیل و برای اینکه شما دسترسی راحتی به مدل های جدیدلباس مجلسی های شب داشته باشید در این قسمت جدیدترین مدل های لباس مجلسی شب ساده را آماده کرده ایم که توجه شما را به آن جلب می کنیم. طرح های لباس مجلسی شب ساده تجملی تر از لباس مجلسی عصر می باشد و باید منطبق بر رنگ پوستمان و فرم انداممان، انتخابی منحصر به فرد داشته باشیم.

شیک ترین لباس مجلسی های شب لباس هایی هستند که برش و الگوی متفاوتی با مدل های دیگر لباس ها دارند و زیبایی دوچندان با پوشیدن انواع لباس مجلسی شب 2017 پیدامی کنیم.گل تقدیم شما

انواع لباس مجلسی های شب ساده فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress که درانواع رنگ ها ، لباس مجلسی شب ساده سبز، لباس مجلسی شب ساده آبی ، لباس مجلسی شب ساده زرد، لباس مجلسی شب ساده مشکی که بسیار پرطرفدار می باشد ، لباس مجلسی شب ساده قرمز، لباس مجلسی شب ساده سفید و لباس مجلسی شب ساده بنفش ودر برندهایی که بسیار پرطرفدار و برگزیده شده اند تا شما با خیال راحت لباسی برازنده خود در فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress پیداکنید.

لباس مجلسی ساده می بایست منطبق با مد و فشن روز بوده و از آخرین متدهای طراحی دوخت برخوردار باشد. لباس مجلسی ساده را میتوان با جواهرات و زیور آلات خاص و نیز انواع شالهای زیبا مطابق با طرح و رنگ پارچه لباس ست کرد. پیشنهاد میکنیم برای پیدا کردن لباس مجلسی ساده دلخواه خود از مجموعه متنوع برندهای نظیر شری هیل ، ترانی کوتور ، ریچل الن ، ام ان ام فواد سرکیس ، مک دوگل و تاریک ادیز، الیس پاریس و ... در سایت تهران درس www.tehrandress.com اولین سایت تخصصی لباس مجلسی در ایران دیدن کنید.

خاص ترین لباس مجلسی شب ساده برای همه نوع سبک سلیقه ، لباس مجلسی شب ساده دخترانه و لباس مجلسی شب ساده زنانه موجود می باشد.دوست داشتن

ست لباس مجلسی شب ساده می تواند از جواهرات و زیور آلاتی جذاب وزیبا باشد که با یک شال به رنگ پارچه لباستان منطبق باشدو به هم بیایند.تبسم

شعبه فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress در میدان ونک، خیابان ونک، پلاک84می باشد.در صورت سفارش اینترنتی به سایت فروشگاه لباس مجلسیTehran Dress به آدرس http://tehrandress.com/evening-dress/simple-evening-dress.html مراجعه کنید ساعات کار ما در فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress از 9.5 صبح الی 9.5 شب می باشد از کانال تلگرام ما به آدرس TehranDress by ZORANI دیدن کنید .


  

حراج لباس مجلسی Tehran Dress که حراجی بی نظیر و خاص می باشد . خرید کنید و لذت ببرید .دوست داشتن

حراج بی سابقه لباس مجلسی های برندهای معروف همچون زورانی Zorani، ایدن متاکس Aidan Mattox،ترانی کوتور Terani Couture،جوانی Jovani،شری هیل Sherri Hill،تاریک ادیز Tarik Ediz،ریچل آلن Rachel Allan،مک دوگل Mac Duggal،فواد سرکیس Fouad Sarkisگل تقدیم شما

حراج واقعی ، حراج بزرگ لباس مجلسی زنانه ، لباس مجلسی دخترانه ، لباس مجلسی کوتاه ، لباس مجلسی بلند ، لباس مجلسی های خوش برش با رنگ هایی خاص لباس مجلسی زرد ، لباس مجلسی قرمز، لباس مجلسی آبی ، لباس مجلسی مشکی ، لباس مجلسی نقره ای و هر رنگی که سلیقه شما باشد برای سایز خودتان بیابید در فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress شکسته شدن قیمت ها در حراج لباس مجلسی Tehran Dress این فرصت کوتاه رو از دست ندید.

حراج عیدانه ، عید نوروز نزدیک کلی مهمونی و دعوت تو راه چه بهتر لباس های مارک داربا قیمت مناسب بخریم که از همه شیکتر باشیم .

حراج لباس مجلسی شب ، حراج لباس دکلته ، حراج لباس عروسی و نامزدی . عجله کنید تا هنوز حراج زمانش تموم نشده .گل تقدیم شما

حراج فروشگاه لباس مجلسی Tehran dress لباس های خودرادر انواع رنگ ها و مدل ها شما راجذاب تر از همه در مهمانی ها نشان خواهد داد.

حراج زیر قیمت لباس هایی خوش دوخت و رؤیایی فقط در فروشگاه لباس مجلسی Tehran dress .

تنها کافی است به شعبه ما در میدان ونک، خیابان ونک، پلاک 84مراجعه کنید در صورت سفارش اینترنتی به سایت فروشگاه لباس مجلسی Tehran dress به آدرس www.tehrandress.com مراجعه کنید ساعات کار ما در فروشگاه لباس مجلسی Tehran dress از9.5صبح الی 9.5شب می باشد . از کانال تلگرام ما به آدرس TehranDress by ZORANI دیدن کنید .


  

لباس مجلسی دانتل یکی از محبوب ترین مدل های لباس مجلسی می باشد که بسیاری از خانمها آن را برای مراسم های رسمی و مهم خودبه کار می برند.گل تقدیم شما

لباس مجلسی دانتل در عین ظاهری با وقار، بسیار خیره کننده و لوکس هستند و زیبایی و وقار خانمانه را به تصویر می کشند.

لباس مجلسی دانتل مورد علاقه خانم ها می باشد وهیچ گاه صنعت فشن و فشن شوها از به نمایش گذاشتن جدیدترین لباس مجلسی دانتل برند خود چشم پوشی نمی کنند.

لباس مجلسی دانتل را زمانی که انتخاب و به تن می کنید سعی کنید اکسسوارهایی با نمای تور و پر زرق و برق استفاده نکرده و به اکسسوارهای ساده تر بسنده کنید. برای مثال دستبند و یا النگوی طلای ساده و ظریف و یا حتی به نظر فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress اولین سایت تخصصی لباس مجلسی در ایران انگشتر ساده الماس گزینه خوبی است ولی بهتر است از مروارید و همچنین کیف و کفش با نمای تور و گیپور و امثال آن اجتناب کنید.

لباس های مجلسی دانتل امروزه بازار لباس های مجلسی شیک را در دست گرفته اند و در کنار لباس های مجلسی طرفداران لباس های عروس دانتل هم بسیار زیاد هستند. جالب است که اکثرا افراد مشهور از این نوع پارچه در لباس های خود استفاده می کنند و ازهمه چیز مهمتر این که این نوع پارچه به دلیل طراحی زیبا و متنوع پارچه ای که دارد در لباس های پوشیده و آستین دار نمای بهتری دارند . برندهایی نظیر شری هیل ، ترانی کوتور ، ریچل الن ، ام ان ام فواد سرکیس ، مک دوگل و تاریک ادیز، جوانی و ... در قسمت لباس مجلسی دانتل طرح های لباس مجلسی زیبای خودراارائه می دهد.گل تقدیم شما

توری یا دانتل به فرانسوی Dentelle پارچه ای است ظریف از نخ کتان و یاابریشم که بصورت مشبک توسط دستگاه و یا با دست بافته شده است. برای بافت آن از نخ کتان، ابریشم، طلا، و یا نقره استفاده می شود. اکثر دانتل ها با نخ پنبه بافته شده است، اگر چه کتان و ابریشم هنوز هم در دسترس هستند. توری ممکن است از فیبر الیاف مصنوعی نیز ساخته شود.علاوه بر تولید صنعتی و بافت با دستگاه توری-دوزی، روشهای مختلف دستی مانند سوزن-دوزی، قالب-دوزی، دارحلقه و نواردوزی از روشهای متداول دستی است. تفاوت دانتل و گیپور در طراحی و زمینه‌های آنهاست. گیپور از بافت پنبه و ابریشم بدون هیچ زمینه ای و به صورت برجسته و ضخیم درست میشه اما دانتل از تارهای ابریشم که معمولا روی زمینه تور بافته میشه و سه نوع کارشده ، برجسته و کارنشده داره. دانتل قیمت بسیار بالایی داره و به دلیل زیبایی و ظرافتی که داره برای لباس عروس پرکاربردمی باشد. اگه پارچه ای رو می بینید که روی تور طرح های برجسته ، براق و ظریفی رو کار کردن و همچنین از پشت پارچه هم زبری وجود نداره، پارچه خوبی نصیبتون شده.

شعبه فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress در میدان ونک، خیابان ونک، پلاک84می باشد.در صورت سفارش اینترنتی به سایت فروشگاه لباس مجلسیTehran Dress به آدرس http://tehrandress.com/evening-dress/dentelle-evening-dress.html مراجعه کنید ساعات کار ما در فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress از 9.5 صبح الی 9.5 شب می باشد از کانال تلگرام ما به آدرس TehranDress by ZORANI دیدن کنید .


  

لباس مجلسی یا لباس شب در مراسم متعددی ازجمله میهمانی های کاری گرفته تا تولد و عروسی و...مورد استفاده خانم هاست. در این مهمانی ها افراد می خواهند به بهترین شکل ممکن به نظر برسند و خرید پیراهنی مناسب گاهی یک کار پراسترس محسوب می شود،یکی از انتخاب های خانمها و دختر خانم های زیبا لباس مجلسی کوتاه می باشد .

لباس مجلسی کوتاه Tehran Dress از برندهایی همچون شری هیل ، ترانی کوتور ، ریچل الن ، ام ان ام فواد سرکیس ، مک دوگل و تاریک ادیز، الیس پاریس و ...را گرد آوری کرده اندکه در سایت تهران درس اولین سایت تخصصی لباس مجلسی در ایران می توانید لباس مجلسی کوتاه مورد علاقه خودتان را پیداکنید.

لباس مجلسی کوتاهی انتخاب کنید که نقاط قوت شما را به نمایش بگذارد و روی زیبایی های شما تاکید بیشتری داشته باشد. بسیاری از خانم ها قسمت هایی را که به نظر خودشان جالب توجه است می پوشانند و این فقط نشان دهند? عدم اعتماد به نفس است. بهترین لباس مجلسی یا لباس شیک لباسی است که روی نقاط قوت شما تاکید کند. برای اینکه قد بلندتر به نظر برسید ، پوشیدن دامن کوتاه گزینه خوبی می باشد. خصوصا اگر از دامن های A شکل استفاده کنید. پوشیدن این مدل لباس ها باعث می شود که نگاه ها بیشتر به پاهای شما جلب شود و به طور ناخودآگاه ، قدبلند تر به نظر خواهید رسید. البته فراموش نکنید که دامن شما نباید در حد مینی ژوپ باشد. پیراهن شما باید کمی بالای زانو بایستد.

لباس مجلسی های کوتاهی که یقه بازدارند توجه را به گردن شما جلب می کنند. پس مواظب باشید که اشتباه نکنید. هرلباسی باید منظوری داشته باشد. شما می توانید با انتخاب یک لباس ساده و پوشیده توجه را به سمت صورت زیبایتان و لبخندتان جلب کنید. مثلاً برای جلب توجه به صورت از لباس پوشیده و گوشواره های بزرگ استفاده کنید و برای تأکید برروی گردن پیراهن های یقه قایقی پیشنهاد می شود. پس توجه کنید که قبل از خرید لباس مجلسی حتماً به فرم اندام خود دقت کنید ولباسی انتخاب کنید که شما را زیباتر نشان دهد .

لباس مجلسی های کوتاه ما که با دانتل و گیپور و حریر ودر قسمتهایی سنگ دوزی شده که به تناسب سلیقه خود می توانید انتخاب خودرا داشته باشید.لباس های مجلسی کوتاه Tehran Dress شمارا زیبا ، جذاب و تک نشان خواهد داد.

شعبه فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress در میدان ونک، خیابان ونک، پلاک84می باشد.در صورت سفارش اینترنتی به سایت فروشگاه لباس مجلسیTehran Dress به آدرس http://tehrandress.com/evening-dress/short-evening-dress.html مراجعه کنید ساعات کار ما در فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress از 9.5 صبح الی 9.5 شب می باشد از کانال تلگرام ما به آدرس TehranDress by ZORANI دیدن کنید .


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ